studio badań cati

Firmy typu dają możliwość prowadzenia badań statystycznych i rozmów telefonicznych w oparciu o indywidualne programy do statystyki.
To doskonała możliwość dla mniejszych firm, poszukujących firm zewnętrznych prowadzących tego typu usługi.

Respondenci studia cati

Studio cati jest jednym z ośrodków badań opinii publicznej.

Zleceniodawcami badań ankietowych wykonywanych przez cati są właściciele różnych firm, którzy chcą poznać, w jaki sposób potrafią współpracować ze sobą ich pracownicy oraz, w jaki sposób oceniana jest ich praca wśród klientów przedsiębiorstwa.

Z drugiej strony zleceniodawcami cati są dyrektorzy różnych ośrodków medycznych, którzy chcą dowiedzieć się, w jaki sposób oceniana jest praca ich lekarzy.
Respondentami badań cati są osoby, które zgadzają się na udzielanie wywiadów telefonicznych i dostają za to wynagrodzenie oraz użytkownicy telefonów pasujący profilem do przeprowadzanego właśnie badania.
Ze studiem cati mogą współpracować informatycy, ankieterzy oraz studenci socjologii.

Cytat z Wikipedii o badaniach marketingowych

studio badań cati
Badania marketingowe ? usystematyzowany proces zbierania obiektywnych informacji i ich przetwarzania podejmowany celem zmniejszenia ryzyka podejmowanych decyzji marketingowych.
Pojęcie badań marketingowych jest szersze niż pojęcie badania rynku, a to ostatnie jest ogólniejsze od pojęcia analiza rynku. Umożliwiają one zmniejszenie ryzyka podjęcia błędnych decyzji, a także zdobycia informacji uzupełniających o szansach na sukces oraz umożliwiają uzyskanie informacji pozwalających zidentyfikować potrzeby i oczekiwania konsumenta, tak by oferta firmy mogła te potrzeby i życzenia zaspokoić.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Badania_marketingowe

Czym są badania cati

Badania cati są badaniami ankietowymi przeprowadzanymi na zlecenie klientów wśród wybranej grupy respondentów.
Głównym rodzajem badań cati są badania telefoniczne, ale osoby zatrudnione w studiu badań cati przeprowadzają również badania przy wykorzystaniu poczty email respondentów oraz zatrudniają tzw.

mystery shopperów, którzy wcielają się w potencjalnych klientów i oceniają pracę różnych sklepów.

Dlatego obsługą studia cati zajmują się specjaliści z dziedziny informatyki i fachowcy od tworzenia stron internetowych oraz telefoniści i osoby układające konkretne ankiety.
Studio badań cati zajmuje się także przeprowadzaniem badań społecznych, które potem wykorzystywane są w programach informacyjnych.

.

Widok do druku:

studio badań cati